1351

Dzięki komentarzowi Paćki i osobistej pomysłowości, naszło mnie niespodziewane wspomnienie o najgłupszym operatorze niszczarki, jakiego w życiu widziałam. A debili, co muszę podkreślić z całą mocą, spotkałam naprawdę wielu. Niektórzy się wręcz zapisali złotymi zgłoskami. Ale operator niszczarki chyba najbardziej.

Przyznać trzeba, że wysokiej klasy umiejętności wykazywał od pierwszej chwili, gdy się zobaczyliśmy. Rzadko spotykany egzemplarz. Ale kiedy postanowił zniszczyć sobie kartkę, przebił wszytko. Owszem, słyszałam, że ludzie wkręcają w te noże różne rzeczy. Ale żeby... marynarkę?!
W dodatku zamiast zatrzymać sprzęt stosownym guziczkiem i cofnąć, celem odzyskania resztek, zaczął się szarpać i bawić ludzkość tańcem świętego Wita.

Ktoś litościwy go uratował. Choć uważam, że niesłusznie. Matka Natura chciała wszak zlikwidować wadliwe geny poprzez rozdrobnienie całkowite. I się nie udało. Żal. Żal wielki.

PS Potem został radnym. Lepiej nie pytajcie.

Komentarze

  1. A nagrodę Darwina miał już w kieszeni (marynarki)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogło być gorzej. Zamiast "marynarka" przeczytałam "mandarynka".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy rozbryzg nastąpiłby jeszcze przed wciągnięciem ręki :D

      Usuń
  3. Nadawałby się na bohatera komedii, ale powiadasz radny, jest w tym jakaś zbieżność..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na bohatera dramatu. Psychologicznego. Psychotycznego wręcz.

      Usuń
  4. Tak jest, niepotrzebnie ratowali! Jestem gorącą zwolenniczką selekcji naturalnej. W tym przypadku pewnie z pół miasta byłoby wdzięczne niszczarce ;) W końcu nic nowego: http://www.youtube.com/watch?v=LyPhsD1vHGk - cudna scena, aczkolwiek nie podczas posiłku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się wystraszyłam i przestałam jeść. A to nawet zabawne było ;)

      Usuń
    2. No! i aż wstyd się przyznać, że ja dopiero teraz to Fargo obejrzałam, na usprawiedliwienie dodam, że zakochałam się na ament.

      Usuń
    3. Pocieszę Cię, że ja wcale.

      Usuń
  5. najgorsze, że nikt tego nie nakręcił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę nie mogę się pozbierać. ludzie sobie wypasione komóry kupują, a jak ktoś zawału dostaje czy innych atrakcji w typie samozagłady, które warto na jutjub zapodać to nikogo!

      Usuń
    2. Pacia, bo ludzie gapy som...

      Usuń
    3. To było jednak parę lat temu (nie było takich wypasionych komór). Konkretnie za rządów PiSu. Pan pochodził z frakcji i na zawsze ukształtował moją wrażliwość.

      Usuń
  6. Nie pytam, ale sobie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko spokojnie. Pamiętaj, że chichotliwe trzepanie się na kanapie bez ładu i składu też może Ci zaszkodzić. A wyobraźnia jest bezlitosna.

      Usuń

Prześlij komentarz