1339

Donoszę uprzejmie, że pani, która w pierdyliardzie sklepów internetowych podaje mój adres mailowy zamiast swojego, ma się znakomicie. Dzięki jej działalności prowadzę rozległą korespondencję z wieloma podmiotami gospodarczymi, co pozwala mi się zorientować w ogólnym poziomie intelektualnym społeczeństwa. Dawno już minęły czasy, kiedy przytulałam do serca myśl, że bezrobocie ma swoje zalety w postaci możliwości unikania ludzkiego debilizmu. Otóż nie. Kretyni znajdą człowieka nawet w jego własnym domu i to za zamkniętymi drzwiami.

Co ciekawe, nikt (podkreślam) jeszcze mnie nie przeprosił, że spamuje mi do skrzynki. Jedno niewielkie słowo znacznie poprawiłoby mi nastrój, naprawdę. Ja oczywiście rozumiem, że to nie ich wina, że baba jest kopnięta, ale jak już sobie wyjaśnimy sprawę, a oni dalej pchają spam, to w sumie byłby całkiem nie od rzeczy napisać "przepraszam". A nie pouczać mnie, że automat. To weź, worze, wyedytuj bazę i w miejsce mojego maila wpisz swój. niebywale skomplikowana operacja.

A babsko zajmuje się rękodzielnictwem. I na potęgę kupuje kilogramy półproduktów do dekoracji.
Strzeż się, kobieto, bo wiem, gdzie mieszkasz.

Komentarze

  1. Zróbmy jej jakiegoś psikusa :) Jestem w nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostaję regularnie na maila opłacone bilety do teatru roma, bo jakaś gapa zamiast swojego podaje mój mail i poważnie rozważam skorzystanie z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz